Informace o zpracování osobních údajů v Momentum Clinic

Souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem marketingu

Totožnost a kontaktní údaje správce

Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost Momentum Clinic s.r.o., IČ: 21396183, sídlem Veveří 3163/111, Žabovřesky, 616 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 138498 (dále jen „Správce“).

Kontaktní údaje Správce jsou následující:
Mgr. Jiří Schnabl

adresa pro doručování: Momentum Clinic s.r.o., Veveří 3163/111, Žabovřesky, 616 00 Brno
adresa elektronické pošty: info@momentumclinic.cz
telefonní kontakt: +420 602 412 447

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Zákonný důvod zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto Správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“).

 

Jaké Vaše osobní údaje zpracováváme

Udělením tohoto souhlasu potvrzujete, že jste starší 16 let. V případě Vaší registrace na https://www.momentumclinic.cz/ zpracováváme Vaše osobní údaje, které jste sami do registračního formuláře zadali, tedy: Vaše jméno a příjmení, Váš email, dále IP adresu, zdrojovou URL adresu.

Účel zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje budou správcem zpracovávány za účelem pokročilého marketingu, zahrnujícího marketingovou činnost v souvislosti s nabízením produktů a služeb správce, zejména

  • zasílání vybraných obchodních sdělení a neadresných obchodních sdělení (newsletterů) týkajících se správcem provozovaného webu, popř. nabídky jeho produktů a služeb, včetně prezentace jeho nových produktů, současných trendů, speciálních nabídek a reklamních slevových akcí správce a slevových kódů, a to elektronickými prostředky komunikace ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění;

  • provádění segmentace (profilování) za účelem cílení marketingu dle konkrétních potřeb klienta, například volby obchodních sdělení s ohledem na účast na aktivitách správce, zjištěné preference a další informace získané od klienta, tj. včetně tzv. remarketingu (cílené reklamy) a behaviorální reklamy,

  • zařazení do marketingové databáze správce pro profilování a přímý marketing (vč. zasílání obchodních sdělení);

  • provádění průzkumu a vyhodnocení trhu v souvislosti s marketingovou činností správce.

V rámci zpracování bude docházet k automatizovanému rozhodování včetně profilování, ovšem bez právních účinků pro subjekt údajů. Profilování je využíváno pro individualizaci sdělení.

Doba zpracování osobních údajů a odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Vaše osobní údaje budou zpracovávány správcem po dobu trvání služby odběru obchodních sdělení (newsletterů) zasílaných správcem. Osobní údaje budou vymazány tehdy, dojde-li z Vaší strany k odvolání tohoto souhlasu. Výmaz se však netýká těch osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného důvodu, než na základě tohoto souhlasu. Tím není jakkoliv dotčeno zpracování Vašich osobních údajů v nezbytném rozsahu pro splnění povinností vyplývajících z právních předpisů.

Váš souhlas se zpracováním osobních údajů je udělován dobrovolně, přičemž nemáte žádnou povinnost jej poskytnout a v případě, že jej správci neposkytnete, nehrozí Vám žádná sankce. 

Tento souhlas můžete kdykoli bezplatně odvolat, a to prostřednictvím zaslání e-mailové zprávy na adresu info@momentumclinic.cz nebo písemného sdělení adresovaného do sídla Správce. případně prostřednictvím odkazu umístěného v závěru každého zasílaného obchodního sdělení. Odvoláním souhlasu však není nijak dotčena zákonnost zpracování osobních údajů vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.

Komu mohou být Vaše osobní údaje zpřístupněny

K Vašim osobním údajům bude mít přístup správce, jeho zaměstnanci a případně též třetí osoby – zpracovatelé, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje všechny požadavky právních předpisů, a které budou dostatečně chránit Vaše práva a osobní údaje a s těmito nakládat způsobem obvyklým pro přímý marketing. Těmito osobami mohou být zejména osoby zajišťující rozesílání obchodních sdělení (newsletterů), které však budou mít přístup k těmto údajům jen v nezbytném rozsahu a po dobu nezbytně nutnou, a na základě k tomu účelu uzavřené smlouvy o zpracování osobních údajů.

Jiným subjektům, je umožněn přístup pouze z důvodu plnění zákonných povinností.


Vaše práva v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů

Pokud jako Správce zpracováváme Vaše osobní údaje, máte vůči nám tato práva:

Právo na přístup k osobním údajům: Po dobu zpracování Vašich osobních údajů můžete požadovat informace o tomto zpracování, tedy si od nás můžete vyžádat, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme a z jakých důvodů.

Právo na opravu osobních údajů: Máte právo požádat o opravu neúplných či nesprávných osobních údajů, které se Vás týkají.

Právo na výmaz: Máte právo kdykoliv požadovat Správce o výmaz Vašich osobních údajů, zejména v případech, kdy tyto údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány.

Právo na omezení zpracování: Máte právo nás kdykoliv požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů, je-li přesnost nebo zákonnost jejich zpracování sporná.

Právo na přenositelnost osobních údajů: Vaše osobní údaje zpracovávané elektronicky na základě Vašeho souhlasu či na základě právního titulu plnění smlouvy, mohou být na Vaši žádost přeneseny jinému správci. 

Právo odvolat souhlas: Máte právo kdykoliv odvolat Váš souhlas se zpracováním osobních údajů.

Právo vznést námitku proti zpracování: V případech, kdy zpracováváme Vaše osobní údaje na základě oprávněného zájmu, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování.

Veškerá výše uvedená práva lze uplatnit prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) odeslané na adresu info@momentumclinic.cz. Na tuto adresu se lze obrátit rovněž v souvislosti s žádostí o další doplňující informace týkající se výše uvedených práv. Obdobně lze uvedená práva uplatnit též korespondenční formou na adresu sídla Správce.

Právo podat stížnost u dozorového úřadu: V případě, že se domníváte, že je zpracováním Vašich osobních údajů porušeno některé ustanovení Nařízení o ochraně osobních údajů, máte právo podat stížnost u Dozorového úřadu, přičemž není omezeno ani Vaše právo na soudní ochranu. Dozorovým úřadem je Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ), IČO: 70837627, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, telefon: +420 234 665 111 (ústředna), emailová adresa: posta@uoou.cz, internetové stránky: www.uoou.cz

Jednotlivá práva můžete uplatnit listinnou či elektronickou formou adresovanou Správci, která musí obsahovat Vaši jasnou identifikaci a Váš požadavek. V případě elektronického podání musí být tento požadavek zaslán z Vámi registrované emailové adresy.

 

Ochrana a zabezpečení Vašich údajů

Při zpracování osobních údajů uplatňujeme postupy, mechanismy, organizační a technická opatření, které zamezují neoprávněnému zpracování. Zabezpečení a ochrana osobních údajů jsou našimi klíčovými prioritami. Osobní údaje jsou chráněny v maximální možné míře pomocí technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje, a míře rizika zneužití.

Pro zpracování osobních údajů užíváme elektronické a manuální prostředky zpracování.

Údaje, které zpracováváme pro účely marketingu, budou zpracovávány na území Evropské unie.


Používání souborů cookies 

Při zpracování Vašich osobních údajů může docházet rovněž k využívání cookies souborů, jiných síťových identifikátorů a možnému profilování na základě dalších informací, které o Vás budou v průběhu času získány podle údajů o Vaší nákupní historii a návštěvnosti webu (kromě cookies souborů se bude jednat především o údaje poskytnuté Vaším prohlížečem, údaje o zobrazených obchodních sděleních, navštívených produktech a Vaší nákupní historii, dostupné též z Vašeho uživatelského účtu, jste-li u nás registrován, popř. jiné dostupné behaviorální či demografické údaje), aby Vám správce mohl nabídnout a poskytnout produkt na míru Vašim potřebám a aby se předešlo nabízení produktů, které pro Vás naopak nejsou zajímavé. Uvedená činnost umožní přesnější personalizaci nabídky a zasílaných informací, včetně zasílání vybraných emailových zpráv s doporučeními a nabídkami podle dříve shlédnutých produktů, stejně jako zasílání automatických e-mailových zpráv s připomenutím možnost dokončení objednávky (v případě přerušení tohoto procesu). 

Informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím kamerového systému se záznamem

1) Správce odpovědný za Vaše osobní údaje

Nestátní zdravotnické zařízení Momentum Clinic s.r.o., IČ: 21396183
sídlem Veveří 3163/111, Žabovřesky, 616 00 Brno
zapsaná v OR u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 138498 

e-mail: info@momentumclinic.cz
telefon: +420 515 910 900
ID datové schránky: h8h3pif (dále též „Klinika“)

Vás tímto v souladu s čl. 12 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR“) informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.

2) Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů

Mgr. Jiří Schnabl
Momentum Clinic s.r.o., 
BC Titanium, Nové sady 25, 602 00 Brno

e-mail: schnabl@momentumclinic.cz
telefon: +420 602 412 447

3) Kompetentní dozorový úřad pro ochranu osobních údajů

Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
tel.: 234 665 111
e-mail: posta@uoou.cz
http://www.uoou.cz


4) Popis kamerového systému

Kamerový systém je automaticky provozovaný stálý technický systém umožňující pořizovat a uchovávat obrazové záznamy ze sledovaných míst. Zdrojem osobních údajů bude po určitou dobu uchovaný obrazový záznam (nahrávka z kamerového systému). Kamery mají pevnou montáž a schopnost nočního vidění. Snímají barevný obraz, kvalita záznamu je dostatečná k identifikaci osob a rozpoznání jejich aktivit. Kamerový systém je v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, u všech z nich je pořizován nepřetržitý záznam bez zvukové stopy.


V prostorách kliniky jsou umístěny celkem 4 kamery. Umístění jednotlivých kamer:

  1. v prostoru recepce na stropu za vchodovými dveřmi, tak aby snímala plochu recepce

  2. v prostoru recepce na stropu u šatní skříně, tak aby snímala plochu recepce

  3. na stropu hlavní chodby, tak aby snímala vchod do personálního zázemí

  4. na stropu chodby personálního zázemí, tak aby snímala vstup do skladu zdravotnického materiálu, léčiv a vstup personálu do prostor kliniky 

Nákres umístění jednotlivých kamer má k dispozici pověřenec pro ochranu osobních údajů.

5) Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování

Podoba a obrazové informace o chování a jednání osob zaznamenané kamerovým systémem.

6) Účel zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:

  • zvýšení ochrany majetku (krádež, vloupání, vandalismus), 

  • ochrana života a zdraví osob, zvýšení bezpečnosti osob (napadení, loupež, krádež, jiná fyzická újma)

  • prevence mimořádných událostí,

  • získávání důkazního materiálu pro příslušné odpovědné orgány (soudy a Policie ČR v případě trestných činů, obecní úřady v případě řešení přestupků), 

  • získávání materiálu pro řešení pojistných událostí (s věcně příslušnou pojišťovnou).


7) Právní základ zpracování

V souladu s GDPR, je zpracování osobních údajů s použitím kamerového záznamu nezbytné pro účely ochrany oprávněných zájmů správce nebo třetích osob dle čl. 6 odst. 1 písm. f) uvedeného Nařízení.


Záznam z kamerového systému není určen pro sledování zaměstnanců a nebude používán v pracovněprávní oblasti (nejedná se o sledování dle § 316 odst. 2 zákoníku práce). Tím není vyloučeno, že ve výjimečných a řádně odůvodněných případech lze záznam použít i pro kontrolu plnění povinnosti zaměstnanců.

8) Kategorie subjektů údajů

Zaměstnanci, klienti a další osoby vstupující do monitorovaného prostoru (dodavatelé, návštěvy apod.)

9) Kategorie příjemců osobních údajů

V odůvodněných případech:

  • Orgány činné v trestním řízení (soud, policie ČR, státní zástupce),

  • Pojišťovna z titulu pracovních úrazů a nemocí z povolání zaměstnanců.


10) Doba zpracování osobních údajů

Lhůta pro uchování osobních údajů byla stanovena na 72 hodin.


11) Předání do zahraničí

Správce nepředává osobní údaje mezinárodním organizacím či do třetích zemí.


12) Automatizované rozhodování, včetně profilování

Není prováděno.

13) Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno jednotlivými pověřenými a proškolenými zaměstnanci správce. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technickoorganizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.


14) Práva subjektů údajů

V souladu se čl. 12 GDPR informujeme, že každý subjekt údajů má:

a) právo na přístup k osobním údajům a k následujícím informacím:

  • účelu zpracování

  • kategorii dotčených osobních údajů

  • příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny

  • plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy

  • veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů

  • skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování

b) právo na opravu

  • pokud se domníváte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné či jinak neodpovídají skutečnosti

c) právo na výmaz

  • takové žádosti lze obecně vyhovět pouze v případě, kdy předmětné osobní údaje:

  • nejsme povinni zpracovávat z titulu plnění povinností vyplývajících z platných právních předpisů či smlouvy,

  • údaje již nepotřebujeme pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků,

  • poté, co byla vznesena námitka proti zpracování, a shledali jsme, že náš oprávněný zájem na zpracování těchto osobních údajů pominul,

d) právo na omezení zpracování, které lze uplatnit zejména v těchto případech:

  • popíráte přesnost zpracování osobních údajů,

  • zpracování je protiprávní, odmítáte výmaz osobních údajů a žádáte místo toho o omezení jejich použití,

  • osobní údaje již nepotřebujeme pro účely zpracování, ale požadujete je pro určení, výkon a obhajobu právních nároků,

  • vznesli jste námitku proti zpracování a zatím nebylo ověřeno, zda naše oprávněné zájmy převažují nad Vašimi zájmy nebo základními právy a svobody subjektu údajů.

e) právo vznést námitku


15) Další informace o uplatnění práv ve vztahu ke zpracování osobních údajů


Žádosti o výkon práv ve vztahu ke zpracování osobních údajů jsou přijímány:

  1. v písemné podobě s úředně ověřeným podpisem a doručením poštou nebo osobně na podatelnu správce,

  2. v elektronické podobě opatřené kvalifikovaným elektronickým podpisem zaslané na adresu info@momentumclinic.cz,

  3. prostřednictvím veřejné datové sítě z datové schránky žadatele do datové schránky správce, 

  4. ústně do písemného protokolu u pověřence.

Právo na opravu osobních údajů můžete uplatnit přímo u našeho zdravotnického personálu, který Vám poskytuje zdravotní služby. V případech bez ověřené identifikace bude žadatel požádán o její dodatečné ověření.

Pokud zjistíte nebo se domníváte, že při zpracování osobních údajů došlo z naší strany nebo dalších subjektů provádějících zpracování, k porušení Vašich práv či k porušení povinností stanovených zákonem, můžete se domáhat nápravy s využitím všech prostředků, které Vám k tomu platná právní úprava poskytuje. V případě, kdy se nemůžete domoci práv jiným způsobem, můžete se též obrátit nebo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

Toto prohlášení je veřejně přístupné na internetových stránkách správce na adrese https://www.momentumclinic.cz/.

V Brně dne 01.05.2025